• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • ВІДБУВСЯ ІІ ЕТАП ІІ ТУРУ КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2019" В НОМІНАЦІЇ "ОСНОВИ ЗДОРОВЯ"

ВІДБУВСЯ ІІ ЕТАП ІІ ТУРУ КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2019" В НОМІНАЦІЇ "ОСНОВИ ЗДОРОВЯ"

2018-12-21

/Files/images/gruden_18/osnovy-zdorovya.jpg.pagespeed.ce.5e4ATwXB8z.jpg

ВідбувсяІІ етап ІІ турувсеукраїнського конкурсу«Учитель року – 2019»в номінації«Основи здоров’я»

20 грудня 2018 рокуна базі Опорного навчального закладу«Щасливський навчально-виховний комплекс «ліцей–загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів–дитячий садок» Бориспільської районної ради Київської області відбувсяІІ етап ІІ турувсеукраїнського конкурсу«Учитель року – 2019»в номінації«Основи здоров’я».

Учасниками цього етапу конкурсубулип’ять представниківзакладів освіти Київської області, які пройшли відбір у І турі ІІ етапу конкурсу. Це:

  • Середа Анна Василівна(Лукашівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Баришівської районної ради Київської області);
  • Черняк Ірина Андріївна(Богуславська спеціалізована школа №1 – загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів Богуславської районної ради Київської області);
  • Угнівенко Світлана Анатоліївна(Гребінківська гімназія Васильківської районної ради Київської області);
  • Науменко Тетяна Василівна(Копилівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів– дитячий садок» Макарівської районної державної адміністрації Київської області);
  • Никитюк Ольга Володимирівна(Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 ім. генерал-полковника Геннадія Воробйова Білоцерківської міської ради Київської області).

На ІІ етапі ІІ туру були передбачені такі конкурсні випробування:

  • проведення конкурсантами уроку за визначеною темою;
  • самоаналіз проведеного уроку.

Під час конкурсного випробування«Урок»учасники мали змогу продемонструвати свою педагогічну майстерність та рівень взаємодії учасників освітнього процесу, методичну компетентність, спрямованість обраних форм на формування предметних і ключових компетентностей, реалізацію наскрізних змістових ліній, доцільність обраних методів, засобів, прийомів та технологій навчання, залучення учнів до активної співпраці, взаємодію учасників освітнього процесу, диференційований підхід, фахову грамотність, креативність, компетентісний підхід, творчість та оригінальність.

У ході конкурсного випробування«Самоаналіз уроку»враховувалися такі критерії, як установлення відповідності змісту уроку меті, завданням та використаним технологіям; обґрунтування використаних відповідних методик і технологій; аналіз результатів навчальної діяльності, а також повнота і глибина самооцінки.

Кiлькiсть переглядiв: 232

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.