• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дистанційне навчання

– Як можна здійснювати дистанційне навчання?

Відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, можна:

  • навчати учнів за дистанційною формою (як окремою формою здобуття освіти);
  • використовувати технології дистанційного навчання під час навчання за різними формами (очною (денною, вечірньою), заочною, мережевою, екстернатною, сімейною (домашньою), педагогічним патронажем), у тому числі під час карантину та інших надзвичайних обставин.
  • Важливо: заклад освіти має автономію, тож може сам визначати у своїх освітній/-х програмі/-ах форми організації освітнього процесу для забезпечення дистанційного навчання (навчальні заняття, консультації, вебінари, онлайн-форуми, віртуальні екскурсії тощо).
  • – Що робити, якщо учню медично протипоказане дистанційне навчання?
  • Потрібно погодити з одним з батьків учня, який має ці протипоказання, як вчителі взаємодіятимуть із ним, а також, які засоби навчання можна використовувати.
  • Те саме стосується учнів, які не можуть виходити на зв’язок синхронно через поганий інтернет. Потрібно домовитися з ними про інший формат комунікації.– Дистанційне навчання – складне для всіх учнів, вони втомлюються і псують зір.
  • Це дійсно так, тому в МОН радять дотримуватися санітарних правил і норм щодо формування розкладу уроків, безперервної тривалості навчальної діяльності з технічними засобами навчання, тривалості виконання завдань для самопідготовки у позанавчальний час (домашніх завдань).
  • Окрім того, потрібно нагадувати учням про правильну поставу і вправи для очей, а в разі синхронних занять проводити їх разом із учнями.
  • – Як проводити оцінювання?
  • Є кілька пунктів: учні на дистанційному навчанні обов’язково проходять формувальне, поточне й підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання;
  • результати оцінювання фіксуються в класних журналах і свідоцтвах досягнень;
  • оцінювання можна проводити за системою, визначеною законодавством, або за власною шкалою закладу освіти. У другому випадку в школи мають бути правила переведення такої шкали до системи оцінювання, визначеної законодавством;
  • оцінювання може відбуватися очно або дистанційно, але з дотриманням академічної доброчесності.
  • Самостійне опрацювання матеріалу
  • Самостійне опанування учнями матеріалу під час дистанційного навчання в умовах війни має свої особливості
  • Педагогу варто розділити матеріал на логічні тематичні блоки. Це допоможе дітям навчатися самостійно. Разом з тим вчителям важливо надавати дітям максимально чіткі інструкції щодо опанування кожного блоку матеріалу та критерії для самостійного оцінювання результату.
  • Важливо пам’ятати, що самостійна робота повинна мати чітке матеріальне втілення – продукт. Це може бути таблиця, графіки, понятійне поле, текст іншого стилю, інфографіка, малюнок, низка виконаних вправ тощо. Завдання можуть стосуватися як усього обсягу матеріалу, так і його частини.
  • Усні традиційні завдання (переказ матеріалу чи відповіді на питання) є неефективними для самостійного навчання.

Рекомендації батькам під час дистанційного навчання

Важливо розуміти, що карантин – це не канікули. Тому необхідно намагатися правильно організувати робочий день дитини, щоб повернення з карантину до школи відбулося максимально комфортно.

Разом із дитиною створіть власний розклад (режим дня). Це допоможе дитині зорганізуватися, а ще розвивати навички тайм-менеджменту.

Під час складання розкладу (режиму дня) слід ураховувати розклад телевізійних уроків, занять, запропонованих школою, та можливості відпочинку між навчальними заняттями.

Ознайомтесь із графіком освітнього процесу та електронним ресурсом, де розміщено навчальний матеріал для класу, в якому навчається ваша дитина.

Налаштуйте комунікації з класним керівником та педагогами (телефон, e-mail, соціальні чати, інші засоби спілкування).

Намагайтесь, щоб діти працювали відповідно до розкладу уроків, виконували всі завдання вчасно, не допускайте відставання. Спробуйте опанувати хоча б один урок спільно з дитиною.

Якщо треба виконати завдання і надіслати відповідь учителю, проконтролюйте дитину.

Не намагайтеся підмінити вчителя. Спонукайте свою дитину у разі необхідності звертатися до вчителя за додатковою консультацією. Виховуйте здатність до самостійного пошуку рішень у проблемній ситуації.

Не сваріть свою дитину, якщо вона щось не зрозуміла. Порадьте перечитати підручник або обговорити проблему з учителем.

Якщо у вас чи вашої дитини виникають запитання, скористайтесь форумом, щоб отримати відповідь (не забувайте вказати, кому адресовано запитання чи прохання), зателефонуйте класному керівнику.

Слідкуйте за навантаженням дистанційного навчання, враховуючи вікові особливості дитини.

Обов’язково виконуйте разом з дитиною вправи для очей.

Якщо діти залишаються вдома самі, то обов’язково нагадайте правила безпечної поведінки (поради при виникненні надзвичайної або аварійної ситуації, правила щодо безпечної роботи в мережі Інтернет, пожежної безпеки, попередження нещасних випадків, травмування, отруєння, запобігання захворювань тощо).

Власним прикладом мотивуйте дитину до самодисципліни.

Варто підтримати свою дитину. Навчання дома- гарна нагода побути разом

/Files/photogallery/278927918_410374474259404_6803612594624332208_n.jpg /Files/photogallery/67852.jpg /Files/photogallery/5877.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 227

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.