• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Для класних керівників

ПАМ'ЯТКА КЛАСНОМУ КЕРІВНИКОВІ

Класний керівник - це педагогічний працівник, який здійснює педагогічну діяльність з колективом учнів класу, навчальної групи професійно-технічного навчального закладу, окремими учнями, їх батьками, організацію і проведення позаурочної та культурно-масової роботи, сприяє взаємодії учасників навчально-виховного процесу в створенні належних умов для виконання завдань навчання і виховання, самореалізації та розвитку учнів (вихованців), їх соціального захисту.
Неможна:

1. Постійно критикувати дитину, бо вона незлюбить вас та інших людей.
2. Часто насміхатись над дитиною, бо вона стане замкнутою.
3. Постійно дорікати дитині, бо в неї з'явиться почуття безпідставної провини.
4. Постійно сварити дитину, бо вона стане агресивною.
5. Лаятися, вживати нецензурні слова, використовувати фізичне покарання.

Необхідно:

1. Підбадьорювати дитину, тоді вона буде впевненою в собі.
2. Хвалити дитину, тоді вона намагатиметься стати кращою.
3. Поводитись з дитиною чесно і справедливо, і вона намагатиметься бути справедливою.
4. Створювати умови, щоб дитина почувала себе у безпеці, тоді вона вчитиметься вірити у людей.
5. Постійно підтримувати дитину, заохочувати і розуміти, тоді вона буде любити і поважати інших.

/Files/images/104 копи.jpg


Роль та функції класного керівника

Основні функції класного керівника

1. Організаторські:

· планування і координація всієї виховної роботи з класом;

· надання допомоги учнівській організації класу;

· встановлення зв’язків із учнівським та педагогічним колективами, батьками, громадськістю; забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;

· ведення документації у класі;

· сприяння розвитку самоврядування.

2. Аналітико - узагальнюючі:

· сприяння всебічному розвитку учнів на основі вивчення і врахування їхніх індивідуально- психологічних особливостей.

3. Координаційно- інформаційні:

· забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського, батьківського колективів.

4. Психологічні:

· встановлення довірливих стосунків із учнями.

5. Стимулюючо- гальмівні:

· активізація чи гальмування учнівської діяльності залежно від її спрямованості.

Кiлькiсть переглядiв: 797

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.